Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Podkarpackiego na lata 2007-2013, 3 oś priorytetowa "Społeczeństwo
informacyjne" Inwestujemy
w rozwój województwa podkarpackiego.
Zasadniczym celem projektu „Podkarpacki System e-Administracji Publicznej -
PSeAP" jest udostępnienie mieszkańcom województwa podkarpackiego możliwości
korzystania z szerokiego zakresu usług publicznych dostępnych drogą
elektroniczną, wprowadzeniu zdefiniowanych procedur obsługi i standardów
informatycznych oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej urzędów
administracji lokalnej.
Przedmiotem
projektu „PSeAP - Podkarpacki System e-Administracji Publicznej” była budowa
regionalnego środowiska e-Administracja oraz modernizacja infrastruktury
teleinformatycznej urzędów administracji samorządowej w województwie
podkarpackim.
Projekt realizowany był w partnerstwie: Województwo Podkarpackie – lider,
Jednostki Samorządu Terytorialnego szczebla powiatowego (14) oraz szczebla
gminnego (145) – 159 partnerów.
W ramach projektu zrealizowano następujące działania:
1. Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Systemu e-Usług Internetowych (SeUI).
2. Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu
Dokumentów (SEOD).
3. Uzupełnienie infrastruktury sieciowej urzędów.
4. Budowa infrastruktury sprzętowej SeUI zlokalizowanej w Urzędzie
Marszałkowskim.
5. Wyposażenie urzędów w odpowiedni sprzęt i urządzenia.
Jednym z rezultatów projektu PSeAP jest uruchomienie centralnego Systemu e-Usług
Internetowych (SeUI) w ramach którego udostępniono usługi dostępne za
pośrednictwem internetu.
Termin zakończenia budowy systemu to 31 października 2014 r.
Adres platformy SeUI - www.pseap.pl